پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۹:۱۱

اجرای ۵ پروژه توسعه‌ای دریایی و بندری در بنادر غرب هرمزگان

باشگاه خبری فراساحل: اعضای کمیسیون‌ عمران مجلس شورای اسلامی، در دومین روز سفر به استان هرمزگان، از بنادر استراتژیک و پروژه‌های سرمایه‌ای، تجهیزاتی و زیربنایی بندری و دریایی غرب این استان بازدید کردند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، در این بازدید که مدیرعامل و اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی حضور داشتند، علاوه بر انجام تعمیرات و آغاز بهره‌برداری از مسیرهای عمومی، با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر، روند پیشرفت، راهبری و هدایت پروژه‌های بزرگ اقتصادی- بازرگانی در بندر لنگه و بنادر همجوار، مورد بررسی قرار گرفت. علی اکبر صفایی؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان این بازدید، به تشریح سیاست های کلان سازمان بنادر پرداخت و تاکید کرد: پیشرفت و آبادانی کشور و منطقه در گروی پیشرفت صنایع است و دغدغه مشترک همه مسوولان، آبادانی و رونق اقتصادی در کشور است. معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با استفاده از تمام توان و پتانسیل های موجود در بنادر هرمزگان، در راستای رونق بیشتر اقتصادی و اجتماعی این منطقه و بهبود معیشت و زندگی ساحل نشینان این استان تلاش خواهیم کرد.

براساس این گزارش، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید، ضمن ارایه گزارش مبسوط از فعالیت بنادر غرب استان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ پروژه دریایی و بندری با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال در بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در حال انجام است. علیرضا محمدی کرجی‌ران گفت: تلاش خواهیم کرد با توسعه، بهسازی و تجهیز بندر لنگه، زمینه رقابت پذیری آن را افزایش دهیم؛ زیرا بندرلنگه، یکی از بندرهای بسیار فعال، پویا و با بهره‌وری بالا است که به رغم تحریم ها، توانسته با کمترین امکانات، بیشترین بهره‌وری را در زمینه تجارت دریایی داشته باشد. گفتنی است، اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه به عنوان هسته مرکزی بنادر غرب هرمزگان و پایتخت ترانزیت خودروی کشور با نظارت بر۱۰ بندر تجاری و مسافری از ابتدای محدوده شهرستان بندرخمیر تا ابتدای حوزه استحفاظی استان بوشهر و پشتیبانی نیمی‌از جزایر کشور، از کانون‌های مهم مدیریت بر سواحل کشور به شمار می‌آید.



  کد خبر : 6355
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :